Afgelopen september heb ik Mirjam van der Waart opgevolgd als huisarts en praktijkhouder van Huisartsenpraktijk Lepelaar. Na 5 jaar waarnemen in verschillende praktijken merkte ik dat het tijd was voor een volgende stap en was ik blij dat ik de praktijk kon overnemen. Ik haal veel voldoening uit het contact met patiënten, en nog meer wanneer een langdurige behandelrelatie en wederzijds vertrouwen is ontstaan. Als praktijkhouder heb ik de ambitie om te onderzoeken hoe we in tijden van vergrijzing en personele krapte de huisartsenzorg efficiënter kunnen vormgeven zonder dat het vertrouwde, nabije verloren gaat.
Naast huisarts ben ik partner van Freek en trotse moeder van 2 meisjes. In de (momenteel spaarzame) vrije tijd tennis en wandel ik graag.